راهنمای سامانه

panel

Dl

کاربردهاي سامانه اس ام اس :
از گذشته بازاريابي مستقيم بهترين شيوه براي فروش محصولات، خدمات و ارتباط با مشتريان بوده است، ديگر روش هاي از قبيل پخش آگهي، پست الکترونيکي کارساز نيست و يا راهکارهاي پرهزينه تري از قبيل تبليغات روزنامه ها و رسانه جمعي به قدر هزينه هاي آنها اثر گذار نمي باشد. اکنون پيامک جزء بهترين راهکارها براي ارتباط با مشتريان فعلي و ترغيب مشتريان بالقوه مي باشد، دليل خيلي ساده است، زير همه کساني که مشتريان شما مي باشند و يا به صورت بالقوه مي توانند مشتري شما گردند، به تلفن همراه دسترسي دارند. سامانه آذر اس ام اس  به شما اين امکان را مي دهد که با سادگي اين ارتباط موثر را با مشتريان خود برقرار نماييد .
هتل ها مي توانند ...
کيفيت خدمات خود را با ارسال يک پيامک قدرداني و تشکر پس از خارج شدن مسافر از هتل، ارتقاء دهند، آنها همچنين مي توانند در صورتيکه که مسافر وسيله را در هتل جا گذاشته باشد، آن را با پيامک مطلع نمايند .
آژانس هاي مسافرتي ...
با استفاده از پيامک مي توانند مشتريان خود را از پيشنهاد هاي ويژه و جديد مطلع نمايند، حتي اين پيامک ها مي تواند طبق علاقمندي مشتريان ارسال گردد .
آژانس هاي مسافرتي مي توانند ...
با پرسش يک سوال (شما سفر به کدام کشور را دوست داريد؟ 1- ترکيه2-تايلند ...)و دريافت پاسخ آن علاقمندي هاي مشتريان خود را يافته و در فرصت مناسب تورها و خدمات مرتبط را به آنها ارائه نمايند .
رستوران هاي واقع در مراکز خريد ...
مي توانند مشتريان منتظر خود را به جاي انتظار در رستوران، با ادامه خريد در مرکز خريد خوشحال نمايند. يک پيامک آنها را از اينکه سفارش آنها آماده تحويل گرديده است مطلع خواهد نمود .
مدارس مي توانند ...
با يک پيامک اولياء محصلان را از يک وضعيت اضطراري، يک جلسه و ... آگاه نمايند .
کتاب فروش هاي مي توانند ...
با جمع آوري يک پايگاه داده اي از مشتريان و علاقمندي هاي آنها،با استفاده از يک پيامک آنها را از آخرين کتاب هاي چاپ شده در حوزه علاقمندي ايشان مطلع نمايند .
بوتيک ها مي توانند ...
با جمع آوري تاريخ تولد مشتريان خود، با ارسال يک پيامک تبريک و پيشنهاد يک تخفيف در روز تولد آنها، علاوه بر افزايش فروش خود مشتريان خود را نيز خوشحال نمايند .
شرکت هاي خدماتي کوچک مي توانند ...
با يک پيامک مشتريان خود را از آماده بودن سفارش مطلع نمايند .
پزشکان مي توانند ...
با استفاده از يک پيامک بيماران خود را از وقت ويزيت يا برنامه پزشکي مطلع نمايند .
مديران مي توانند ...
قبل از جلسات خود يک پيامک کوتاه شامل اطلاعاتي از قبيل موضوع، زمان و آدرس محل برگزاري جلسه را به مدعوين جلسه ارسال نمايند و يا آنها را از کنسل شده جلسه آگاه نمايند .
بوتيک ها ميتوانند ...
مشتريان خود را از حراجي و حتي رسيدن اجناس جديد مطلع سازند .
مدارس و آموزشگاه ها مي توانند
دانش جويان و دانش آموزان را با ارسال پيامک از روز امتحان و همچنين روز ثبت نام و تاريخ شروع ترم جديد آگاه سازند .
در زير به برخي از فوائد سيستم پيام کوتاه آذر اس ام اس پنل براي دفاتر بيمه اشاره مي کنيم :
1 - ارسال پيامک در مورد امتيازات شرکت بيمه اي (تخفيفات و موارد تعريف شده)
2 - ارسال پيامک براي تشکر از مشترياني که بيمه شما را انتخاب کرده اند .
3 - ارسال پيامک در خصوص پايان قرارداد (ماژول مناسبتها)
4 - اعلام سررسيد بيمه مشتري با ارسال يک پيامک
5 - ارسال پيام تبريک به مناسبتهاي خاص به مشتريان
6 - اطلاع رساني به مشتريان در مواقع اتمام دوره بيمه و تمديد آن
7 - اطلاع رساني به مشتريان و متقاضيان در مورد خدمات جديد بيمه اي
8 - ارتباط دو طرفه با مشتري و دريافت پيشنهادات و نظرات مشتري
9 - آگاهي مشتريان از وضعيت بيمه خود در هر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال يک پيام کوتاه
10 - برگزاري نظرسنجي ومسابقات
11 - ارسال پيامک تبليغاتي براي نمايندگي خود